tisdag 28 februari 2012

On my way to dance class!!

Nej inte riktigt än typ kl. 20.00 roligt roligt ska det bli. Jag försöker uppdateramig mer som ni ser... Jag hoppas att ni kan hjälpa att skarta upp igen. Idag var en bra dag fick tillbaka matteprov, hade gympa och lite så. Så en helt vanlig dag i mitt lilla liv ganska tråkigt va? Jag fick i alla fall träffa Emma idag som har varit i Spanien under lovet konstigt vad alla blir sjuka jag menar Nicole, Filippa och Alma är sjuka Nicole var även sjuk igår men både Alma och Filippa var i skolan igår. Så kry på er alla även ni som är sjuka och jag inte nämde... Jag kommer jobba mycket mer med personliga inlägg och även ha mer bilder och filmer jag inte har tagit eller gjort för att få bloggen rullandes igen. Jag funderar även på att byta namn på bloggen till sosso någonting då eftersom det är mitt smeknamn. Men måste gå och äta så good bye // LoVe SoSsO  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar