onsdag 29 februari 2012

Home all alone

En lite tjusig bild på mig och Emma!!
Hej ja nu sitter jag här hemma och fikar.... Jag ska på dans senare idag och det ska bli sjukt roligt. Jag har haft en vanlig dag i skolan fylld med musik och matte plus massor av EA för er som inte vet vad EA är är det väldigt svårt att förklara... Idag är det lyrisk jazz och sedan show. Imorgon har vi studiedag yeey!!! Det ska bli sjukt härligt. Annars rullar livet på i samma hjulspår och jag väntar på  att något roligt ska hända... vi får väl se om det. Jag hoppas allt funkar i ert liv. Idag råkade jag kalla Emma för mamma vilket var snått pinsamt. Tur att vi känner var andra så bra att man bara skrattar åt det. Imorgon ska jag spendera dagen med mina finaste kompisar och antagligen åka in till stan för lunch. Roligt ska det bli! Dumt dock att dom lägger det på en torsdag och inte en fredag. Men det var för att lärarna skulle på kurs... Lite pluggande får jag väl hinna med imorgon också. Men det var allt för mig klart slut... :) // LoVe SoSsO ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar