måndag 27 februari 2012

Läsarfråga och theo :)

Hej jag hade problem med bloggen och lyckades ta mig in på den nu!! Jag har börjat skolan nu... Det känns tråkigt att gå upp tidigt men sen när man är i skolan är det helt ok. Jag har fått en liten komentar vilket alltid om den inte är negativ.... Så komentera gärna.

AnonymFeb 16, 2012 08:43 AM

fotar du manuellt? eller med auto?

Svar: Jag fotar oftast auto men på senaste har jag börjat fota lite mer med manuellt och det beror helt på vad jag ska fota med droppbilder, när bilder på objekt eller växter har jag ofta manuellt. Men landskaps bilder eller protätt är det auto som gäller för mig. Det gäller att du hittar det som känns bäst. På bilderna i inlägget du komenterade i anväde jag manuell fokus eftersom det är enklare när du fotar rinnande vatten.

Tack för kommentaren roligt att få frågor!!! //Sosso

Jag var i göteborg på hästshow som jag sa att jag skulle fotade lite men blev distraherad av att kolla på ryttarna. Ska förbättra uppdateringen!!! Btw. gå in på denna blogg det är min kompis hoppas ni enjoyar den!! Ps. hästblogg


Theo var en riktig supermodell han satt still jätte länge medans jag fotade!!



ses snart lovar nästan!! //Sosso

1 kommentar: