lördag 14 januari 2012

I'm back

Hejsan nu var det ett tag sedan vi sågs men det ska nog funka bra endå. Jag ville bara säga att detta kommer inte vara så mycket av en foto blogg längra fast det har det inte var det innan heller. Jag kommer fortsätta lägga upp bilder och skriva om det men jag kommer även att skriva om livet och dess tankar. Under jullovet har jag varit lite deppad men det var nog för att jag såg så mycket av Heartland serien som var så bra att jag blev ledsen över mitt liv :) Men heartland handlar om hästar så om du inte gillar det så är den nog inte så rolig att se. Men kanske... Men nu har skolan börjat så det blir plugg, plugg, plugg och mer plugg.... Men nu ska jag lägga och se Heartland!! Jag har en väldigt bra rutin nu för tiden. På kvällen tar jag ett litet kvällsmellamål med frukt och grönt och en smoothie funkar väldigt bra och rekomenderar det!!


Tråkigt med ingen snö nu men jag överlever väl... Hoppas alla haft det bra så hörs vi imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar