lördag 21 januari 2012

Bloggberoende!!

Asså jag har seriöst blivit bloggberoende. Kanske är det för att jag inte har något att göra.
Vad kan man göra? Ikväll ska det bli film och mys hemma. Egentligen skulle jag ha filmkväll med kompisar men jag är helt död!! Så det för väl bli en tidig kväll. Jag vet inte vad som är fel med mig men nuförtiden är jag alltid trött! Hur kan det bli så? Jag somnar när jag ska och vaknar när jag vill på helgerna så det är lite udda!? Men, men vad ska man göra förutom att sova då? Jag ska nog se Hangover 2 ikväll vekar riktigt bra så ska bli roligt roligt!! På onsdag ska jag vara på teatern halv sju!!! Asså jag kommer seriöst att dö!! Jag får typ lägga mig sju... Sen ska jag till skolan efter´att jag dansat så jag får typ ha på mig mina danskläder i skolan!! Jag hoppas ni mås bra! Jag vill inte sitta här och klaga ihjäl mig och er så tänk possitivt!!! Har  jag berättat att jag fått en fjärrkontroll till min kamera? Ja i alla fall har jag det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar