fredag 20 januari 2012

Elva sanningar om mig!!

Hej nu när det är fredg ville jag berätta lite om mig så häör kommer tio saker ni inte om mig:

Jag satt och storbölade idag i skolan över min bok som var jätte sorlig, "Döden i dina ögon" läs den!!
Jag bär alltid ett halsband som representerar allt ja bryr mig om: Kompisar, Familj, Totte och Theo.
Jag älskar hästar och vill rida!!!
Jag är nog den klumpigaste personen du kommer träffa...
Jag är en oehört slarvig person och lyckas alltid stöcka till mitt rum och göra av med mina saker.
Jag är väldigt långsint... en gång tog det mig ca. 8 år att förlåta en kille som inte sa förlåt!!!
Mina favorit ämnen i skolan är Franska och Engelska.
Jag äälskar att spela Laserdome.. Det är verkligen lyckan i livet.
Jag borde gå och städa mitt rum nu...
Men när jag säger så slutar det med att jag spelar The Sims.
Jag är en Heartland nörd och blir desperat om jag inte får se det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar