måndag 7 maj 2012

A horse shadow

Japp, nu tänkte jag lägga in lite bilder från när jag fotade lite igår. Jag tror dom blev bra... Aja  vi får väl se.
Får inte lägga upp några bilder på hästarna än, eftersom syrran måste godkänna det.





Planen var det mest interessanta för mig.

Annars var jag med Emma och Nicole idag. Vi gjorde verkligen igenting... Vi satt på mitt rum hela eftermiddagen och typ deppade. Ganska intressant. Dom tror som vanligt att jag inte ska lyckas med bloggningen... så nu går min blogg ut på att motbevisa dom. Bra motivation va? Jag tror jag kommer lyckas nu. Jag kanske borde slå vad med dom... Då har jag pengar på spel. Vilket jag behöver för jag sparar just nu ihop till språkresa. Jag vill verkligen på språkresa nästa sommar till England. Gud vad det hade varit roligt! och det är ju därför jag sparar också! Oj nu måste jag gå. Ishokey på tv. Jag tycker5 det är så kul när dom slås. Och har börjat gillade över huvud taget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar