tisdag 8 maj 2012

Good morning

Jag nu var det morgon igen och ännu en skoldag väntar... Idag händer inget speciellt och vi har lektioner hela dagen. Sen är dansen inställd idag, men då hinner jag i alla fall se despret. Så det är ju positivt. Sen måste jag flytta ut Theo (min kanin) nu eftersom uterummet börjar bli alldeles för varmt för honom nu, så senast till helgen flyttar han ut.
Annars som sagt händer inget. Fast dans showen är ju om typ tre veckor lite mindre så det ska bli super roligt. Och sen är det bara typ tjugofyra skoldagar kvar tills sommar lovet!! Yeey!!! Det är nog sommarlovet jag längar till mest just nu! Hoppas alla har det bra annars. Här får ni en bild på mig och mina kompisar som någon av dom tog älskar dessa bilderna.
// Sosso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar