måndag 21 november 2011

Skolan

Trevlig rubrik? Jaja nu har man kommit hem från skolan en ganska slö dag eftersom jah hade ont i huvudet och magen. Tja detta är väl en sån dag allt bara går åt skogen. När man har en sån dag är det egentligen bäst att bara lägga sig i sängen och sova tills dagen är över. Men jag måste tyvärr plugga!
Jag ska bara hälsa Nicole ett krya på dig eftersom jag antagligen kommer att glömma ringa :S Ja jag är väldigt glömsk men, men.
Ush vad jag längtar till julen alltså det är min dröm just nu.
Btw. så ska pappa nog lägga in mina bilder som försvann vid viruset ikväll! Eftersom jag har en sån underbar och duktig bror så får jag tillbaka alla mina bilder som annars hade försvunnit! Tack för att du finns! <3
Min älskade Totte <3
Jag och Emma ska nog ut och fotta imorgon behöver bilder till bloggen har fottat alldeles för lite nu men måste lägga in bilder från paris också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar