måndag 17 oktober 2011

Pluggkväll :/

Ja idag ska jag plugga mesta tiden av kvällen! Ledsen för den oehört dåliga uppdateringen och ska inte säga att jag kommer bättra mig för jag har lovat det typ hundra gånger!  Men känner för att börja blogga igen! Så kanske vem vet? Ja under tiden jag varit borta så har skolan varit igång som vanligt jag har inte fotat super mycket men lite, lite... Jag hoppas ni har det bra och ja kommer fortsätta följa bloggen trots mina dåliga uppdateringar!
Just nu längtar jag såå efter julen och hösten. Men måste plugga vidare har faktiskt lite roliga läxor och en del tråkiga som alltid. Jag har dansat som vanligt och varit med Theo massor! Kompisarna har jag självklart varit med! Annars har inget speciellt hänt i mitt liv och ni? Ja det var väl allt för mig ses senare. Förhoppningsvis imorgon! ;)
Jag har sjungit med eminem
Hängt med Amy Winehouse
Mjölkat med bonden gunhild
Ridit söta cormack
Varit Carl von linne
Skol projekt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar