torsdag 5 maj 2011

Stan

Hejsan hoppsan idag stack jag till stan med Emma, Nicole, Filippa, Saga och Emelie och fikade och sen köpte jag min efter längtade bok : Twilightsagan den officiella illustrerade guiden! Ska läsa den nu ikväll!! Hitta en del grejor men köpte inget :(. Sen lite över fem stack jag, Emma och Filippa till kalvinknatet och Emelie, Nicole och Saga hängde lite på Emelies mammas salong innan dom kom ner till oss. Vi satt ett tag vid vallgaraven och sen gick vi och kollade på loppen! Kalle Filippas lillebror sprang, startsignalen gick och alla F killar sprang. Kalle trillade i början men kom snabbt upp på fötter igen! Han sprang och sprang och tillslut skymtade vi honom som trea och det är vad han kom fast med en skadad hand! ;) jag blev sååå glad när han kom trea efter fallet, efter han trillat trodde jag ju han skulle komma jättelångt bak!! Men han är en snabb kille!
Alla mina finaste!
Bwt. ska kolla på kaniner i helgen yeey!!!! ÄR ÖVER LYCKLIG!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar