fredag 8 april 2011

Fredagsmys!

Hejsan är verkligen full av ideer idag och tänkte som slutet på veckan så ska jag brätta om mig själv i vi säger tio meningar och även om pinsamma grejer och tips och kanske framtiden, något jag sett eller något annat jag känner för att berätta!
Okej här kommer det!!! Mitt första fredagsmys!! ohhh nu blir det spännande
Min drömresa skulle vara....... kanske jorden runt (kan inte bestämma mig) men New York är en favorit!
Min favorit mat är .... kan man räkna kladdkaka som favorit mat?
Jag blir alltid röd i huvudet och börjar gråta enkelt
För er som inte vet har jag ofta ont i huvudet och får migrän.
Spyr sällan om det inte är riktigt illa migrän jag fått
Älskar måla naglarna (ni måste få bilder på mina nuvarande naglar)
Är alltid onödigt stimig och tja... fråga Nicole (hon kan bli en aning trött på mig)
Har köpt ett nytt mobilskal (ni ska få bilder på det) och älskar det + matchar mitt rum och min "mobil hållare":)
Älskar att skriva berättelser men gillar inte att läsa om det inte är en braa bok!
Ja fredagsmys är det bästa på hela veckan (och året(utom loven))


Ja där fick ni mitt första Fredagsmys inlägg hoppas ni lärde er något interessant (fast är inte såå interessant) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar