söndag 27 februari 2011

Off!? Jag vet

Hejsan är hemskt ledsen att jag har varit så off men kan inte hjälpa det jag menar sportlov betyder loooov! Men, men imorgon börjar skolan igen vi ska praoa (yeey) längtar faktiskt ska bli så kul att va med dom små (är själv fortfarande barnslig) men jag tycker man ska vara det. Jag kommer antagligen vara de hela mitt liv ;). Ska nog gå och lägga mig snart vill att det ska bli måndag. Ni tycker nog att jag är lite konstig men, men det är bara jag =D. Jag var på hund utställning innan idag med min fasters nya hund (Torsten) även kallad Totte :( . Det var kul men blev väldigt långa vänte tider tyvärr men blev finast i sin ras, så han gick till final där man skulle utse finaste hunden ut av alla det var 4 priser och när han var kvar av dom fem sista satte han sig klart ner vilket man inte får i en hund utställning (bilder kommer sen). I fredags var jag i Göteborg på Göteborg horse show. Var kul men vem pallar gå på en mässa i 7 timmar med bara häst stånd. Och fick dessutom ont i foten :( är bättre nu som tur är här kommer en bild från fredags (på det mest intressanta jag kunde hitta där). Jag vet det blev ett långt inlägg men har ju varit lite off på senaste.
Bwt. Ska nog skaffa, ja eller ska skaffa ett par orange converse =D
 och detta var det roligaste som fanns där ;)
Ska försöka blogga i morgon men slutar inte förens halv fyra och ska till Emy sen och på kvällen blir det plugg :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar