söndag 9 januari 2011

Data problematik

Hej!! Kommer tyvärr inte kunna lägga in några nya bilder på dom senaste dagarna vi hoppas på tisdag men annars blir det onsdag. Min data har tyvärr lite problem med Internet men ska dra någon sladd så att det funkar :). men vi får bara hoppas på att jag ska kunna lägga in lite bilder på tisdag men jag får väl redigera lite bilder och lägga upp med denna datorn så länge :) hoppas ni alla har det bra själva. Wuxi ni vet min fasters hund börjar bli bättre men är fortfarande sjuk. Imorgon börjar skolan och det ska väl bli skönt men också jobbigt eftersom vem pallar gå upp halv sju?? Men sen ska jag, Emma och Flippa sticka till stan och fika och kanske shoppa får se. Som ni säkert har märkt har jag börjat skriva mer och det hoppas jag på att fortsätta med men ni vet väl hur jag är? Jag tänkte köpa lite tillbehör till min kamera kanske ett stativ, ett extra minnes kort, extra batteri och kanske ett skydd till skärmen sen tipsar jag er alla att köpa fotto tidnigar. Dom är jätte interessanta och dom tipsar bra. Och är det någon som tänker på att köpa systemkamera borde köpa en fotto tidning för dom rekomenderar men bara i vissa nummer. Hädan efter ska jag försöka skriva mest om fotografering och inte så mycket om min fritid.

Här får ni en bild.



Jag vet att jag redan har laggt in den men har ont om bilder på denna datorn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar